شریعتمداری: حرف مفت زن ها که مفتی حرف نمی‌زنند!-راهبرد معاصر
بیانیه شورای عالی امنیت ملی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله سردار عباس نیلفروشان در حمله اسرائیل در کنار شهید سید حسن نصرالله به شهادت رسید پزشکیان در پیام تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله: آمریکا نمی‌تواند خود را از هم‌دستی با صهیونیست‌ها تبرئه کند تسلیت خانواده شهید سلیمانی درپی شهادت سیدحسن نصرالله فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد پزشکیان: حمله به ضاحیه یک جنایت جنگی است | در غم مردم و مقاومت لبنان شریک هستم ترور معاون آماد و پشتیبانی انتظامی سیب و سوران  فرمانده کل سپاه: شیاطین عالم نمی‌توانند بر اراده رزمندگان حزب الله پیروز شوند قطعنامه راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مقاوم غزه و حزب الله لبنان امام جمعه موقت تهران: قصور احتمالی عاملان حادثه معدن طبس پیگیری شود | باید به فکر سازمان واقعی حقوق بشر بود مهاجرانی: دولت پشتیبان خانواده درگذشتگان معدن‬ طبس خواهد بود بهروز آذر: ادعای دریافت پول از خانواده قربانیان معدن بررسی می‌شود رئیس سابق اطلاعات سپاه: تنها یک سوم پیجر‌های آلوده وارد لبنان شده بود | دیدار با آمریکا بدون قدرت داخلی به نتیجه‌ای نخواهد رسید

شریعتمداری: حرف مفت زن ها که مفتی حرف نمی‌زنند!

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در باره شایعه هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی سفر رئیس جمهور به استان البرز گفت: هزینه این سفر خیلی بیشتر از مبلغی است که در آن برگه نقل شده است!
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 09
کد خبر: ۱۲۸۵۹۴

به گزارش راهبرد معاصر، حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در باره شایعه هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی سفر رئیس جمهور به استان البرز به خبرنگار فارس گفت: هزینه این سفر خیلی بیشتر از مبلغی است که در آن برگه نقل شده است! حرف‌مفت‌زن‌ها که مفتی حرف نمی‌زنند! شریعتمداری در توضیح نظر خود گفت: آقای رئیسی همانگونه که همگان شاهد بودند با مترو به کرج رفت و افطار را هم میهمان دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج بود بنابراین محل هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی را باید در جای دیگری جستجو کرد.

وی افزود: این مبلغ دستمزد کاسه‌لیسان داخلی آمریکا برای دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی علیه حرکت مردمی رئیس جمهور است و نشان می دهد که سفرهای مردمی و بی‌هزینه و یا کم‌هزینه آقای رئیسی چقدر برای دشمن هزینه دارد! دشمن باید از این طریق، آثار حیات بخش و امید آفرین حرکت رئیس جمهور مردمی را مخدوش کند چراکه مواضع و عملکرد رئیس جمهور تمامی تلاش آنها برای معرفی غرب به عنوان الگوی قابل قبول را به آتش کشیده و بر باد داده است. شریعتمداری گفت: بدیهی است که مقابله با این حرکت الهی و برخاسته از متن آموزه های اسلام و انقلاب برای دشمن هزینه سنگینی دارد و ۸۰۰ میلیون تومان فقط دستمزد مزدوران داخلی آنهاست؛ همان‌ها که نتانیاهو از آنها با عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران یاد می‌کرد.
مدیرمسئول کیهان در ادامه گفت: بعد از شکست فتنه آمریکائی ــ اسرائیلی ۸۸ و هوشیاری و کنار کشیدن کسانی که فریب آن توطئه را خورده بودند، هیلاری کلینتون وزیر خارجه اوباما رسماً اعلام کرد آمریکا ۴۰۰ میلیون دلار برای کوچ فتنه‌گران از خیابان‌ها به فضای مجازی اختصاص داده است و از آنها خواست حالا که در خیابان‌ها امکان حضور ندارند، فعالیت خود را به فضای مجازی منتقل کنند. امروزه همان جماعت مزدور را می‌توان دید که در کانال‌های مجازی و برخی از مطبوعات به شایعه‌سازی و دروغ‌پراکنی علیه اسلام و انقلاب و دولت برخاسته از آن مشغولند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار